White 2115 - Booker (baw się)

SBM Label

4,1M wyświetleń3 700

    Komentarze

    1. Pinki :D

      Chivas 🥵❤️

    2. aisgsnsosvsakav

      Łajciooor

    3. Dafit

      tez nosze bojler haha

    4. pl playhunk

      Pov słuchasz tego kolejny raz i czytasz kom

    5. Kuba Zarzecki

      Pozdro dla tych co słuchali przed milionem

    6. rura11

      7 na 10

    7. Smilex

      Japierdole to już 3tygodnie japierdole

    8. Xardes

      whita odmrazaja na lato tak jak Marylę rodowicz na sylwestra

    9. Xardes

      🔥

    10. NiespodziewanyCzłowieczek$$

      @Szymon Rudnik

      1. gioyu comi

        cziwas monka s

    11. Tomyyy

      I was here

    12. Wiktor Michalski

      Pozdro 2024 wiem że wrócisz

    13. ShayerQ

      suham bukera w 4k kidy ez

    14. mikea hiooi

      Jak pierwszy raz to przelsuchalem to stwierdziłem, że mi się to w ogóle nie podoba, ale po kilku razach jest koxxx!!!

    15. koliber 390

      Spora dawka autotune

    16. Kubasin

      daj to głośniej w kurwe

    17. NACZOS :D

      kiedys w wakacje california a teraz baw sie

    18. Młody Kerman

      To Młody łajcik😎🤙

    19. zVivyer_

      mocny wjazd jak zawsze 😎

      1. Jan Pawel 3

        dopuiro teraz mowisz to ezie

    20. hoiy vinosa

      Jak pierwszy raz to przelsuchalem to stwierdziłem, że mi się to w ogóle nie podoba, ale po kilku razach jest koxxx!!!

    21. Kevin Balcerek

      Kiedy muzyka z szpakiem??

    22. GoldEdition15

      cziwas monka s

    23. Dzungalski

      Japierdole wyobrazcie sobie ze kiedys nie bedzie czegos takiego jak wakacje przez 2 miechy i nie bedzie oficjalnego rozpoczecia wakacji przez wydanie nuty od łajciora. Lepiej nawet nie myslec o takich rzeczach

    24. MrVertix

      amerykan pie nie oddaje

      1. hoiy vinosa

        Łajcioooooor😍❤❤❤

    25. minecraftowy człowiek

      w moje urodziny czyli 28 czerwca boze naj nuta

    26. lil ciekxx

      Chivaaasik

    27. * WikkQ *

      Łajcior, Definicja przysłowia "jestem gruby bo mnie na to stać" 🤙

      1. xrrxy vvoi

        Jak znalazłeś ten komentarz to Udanych Wakacji

    28. Adam Giziński

      Wakacje rązpoczete

    29. Piotr Kaszuba

      Dziękuję za subskrypcje kanału Maciek podróżnik

    30. Mikołaj Wojciechowski

      Ej co to za okulary ?

    31. Filip KashiMB Stefańczyk

      Wakacje się rozpoczęły i się koncza

    32. Albańczyk

      Pamiętam jeszcze tego chudego white

    33. opzz xsin

      Na tym teledysku ucierpiał tylko laptop :(

    34. kanibal

      łajcior to taki wujas heha

    35. Oskar1101pl i szymko youtube

      Dziwię się że to ma tak mało wyświetleń przecież to jest zajebisteeeeee

    36. MixiuBOT

      Łajcioooooor😍❤❤❤

    37. Zujni

      white prosze schudnij

      1. opzz xsin

        I ten Chivas wesoły na koniec xD

    38. Badi Sushi

      Kiedy płyta

    39. Drops1201

      To już jest kurwa tradycja jak white nie jebnie czegoś na wakacje to chuj z wakacjami. Hity white na wakacje to jak kurwa kevin w Polsacie albo dwa miliardy dla TVP no kurwa muszą być

    40. Oskar Bartoszewski

      00:00

    41. TO JA

      [*] laptop

    42. -[Space]-

      white zaczyna zmieniać się w wide

    43. rifekzeberko

      2:37 co tam robi chivas???/

    44. Marysiaaa S

      Jestem przed 4 mln wyświetleń

    45. KiTT0 15

      łajcior zarzuć no tu noc v2 to będę szczęśliwy

    46. Adam Zajac

      To się nazywają wakacje!

    47. Retrux Minecraft

      głupio white 2115 wygląda z wąsem

      1. Retrux Minecraft

        wcale nie

      2. DANiX

        Zajebiście

    48. Olgasz

      2:36 chivas pozdro

    49. CZŁOWIEK NA YOUTUBE

      Po pierwsze white jak mogłeś wypluć voodke Po drugie Ta jedna dziewczyna jest podobna do viki Gabor?

    50. FroTlon

      Ta piosenka zrobi mi wakacje

    51. Mateusz S.

      I ten Chivas wesoły na koniec xD

    52. s z k

      Łajcior przyjechal rozjebal i pojechal xd

    53. Animowy Kmk7

      Spoko, ale wakacje są chujowe

    54. Grzes083 2

      🔥

    55. Puszek

      pozdro kaczmarski

      1. RaiSe

        dzięki

    56. HitFirstBoxing

      STRAIGHT TRASH

    57. jakub rudziński

      White chyba od Babci wrocił 🤣

    58. Olaf Bryla

      White i mata panem

      1. zijuiy wttuy

        Masz depresje? Wyjdz z niej! Włącz se tą nuty i sie baw

    59. HightLife VertY

      ten wąs Ci nie pasuje

      1. Simon Maziarz

        gówno prawda

    60. Tustupek

      zapraszam wszystkie letniaczki plshows.info/from/p2bKpZqcfsNusn0/wideo.html

    61. Passat B5 kombi

      Łajcior jak zawsze na lato rozpierdol robi 🔥🔥🔥

    62. ignorus

      Letniaczek

    63. vershi

      0:50 vershi?

    64. Odve

      Moge sie pochwalić ze znałem przed 4 milionami

    65. radu

      Kto przed 5 mln?

    66. 0jko

      ...się yebany ulał.

      1. Nofkil

        chudy byk 😎🤙🤙🤙

    67. Young SonaimaD

      Jest white, są wakacje

    68. MaXiTH7

      niech cię booker na dietę zapisze

    69. Gracjanek

      Masz depresje? Wyjdz z niej! Włącz se tą nuty i sie baw

    70. bartek dud

      oddaje

    71. Niber

      czemu white ma większe titis od tych dziwek?

      1. zijuiy wttuy

        Ó

    72. DreamZ

      Zajebiste

    73. Lemur

      Jak się zmieniłeś. Nie poznaje

    74. Sorax

      kto 2k21?

    75. Asia Games

      Kozak

    76. yung calinn

      Zajebiste

    77. Korni Dalej

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    78. Crossface

      Piosenka White od razu lepszy dzień

      1. CHEATER Geblä

        Jest 9:11

    79. Ku₿olio ❶

      ooo white 2115 w foxie ubrany Pozdro dla fanów mtb

    80. Bezbeck

      Czy tylko ja tak mam że nuty łajciora siadają mi dopiero jak przesłucham któryś raz? XDD

      1. Adi Łyszka

        plus

    81. Oliv_iaa

      Jak widzisz ten komentarz, w 7 tysięcy, to chcę powiedzieć, miłego dnia/nocy!!

      1. Oliv_iaa

        @orbix pogg

      2. orbix

        es?

    82. baniu l

      zaebysta nuta

    83. Mr.Juras_Polish

      Najj nuta z koncertuu

    84. CzillerkaUtopiaa

      przecietne

    85. Mateusz Urbanek

      Wie ktoś może czy będzie album czy to tylko singiel?

      1. Warzywko PL

        @Mateusz Urbanek Streamy na ig

      2. Mateusz Urbanek

        @Warzywko PL skąd info

      3. Warzywko PL

        album

    86. kplutek

      ale sie spasłeś, to jakas tradycja w tym waszym gangbangu ?

    87. RideAndChill

      Ja se nosze bojler

    88. Dejvuu

      0:15 ale White zjadł tego cygara

    89. JD

      Tekst: nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e pora na start daj to głośniej w kurwe albo ja ogłuchłem albo jest za cicho głupcze ok, ok, do setki w sekundę tam gdzie umrę, zostaw butlę by było na później będę tańczyć jak selfi będę tańczyć jak Persching z takim wąsem kurwa mać to się czuje jak Jimmy Hendrix noc jest młoda wiec chodź mi polać drinki w kolorze zorza młoda chodź mi podać jointy w kolorze yoda nie pozwól mi spać dopóki czuje trap będę tańczył cały czas nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e pora na start Rockstar na łańcuszku po mieście jeżdżę m3 raper z nowego nurtu złote serce złote... chyba że jeszcze więcej sosu może trochę więcej lodu książę wakacji, chcę chłodu Jestem pod sprzętem Jak Future z Uzi Wertem Nawet Możesz strzelać we mnie I tak mi nic nie zrobisz Wszystko co robie jest nieśmiertelne Twój chłopka kaloryfer kurwa A ja se nosze bojler z toba Jem co chce A ten głupek liczy kalorie Tak jak drobne By cię wziąć na randkę i Zamówić sałatkę No naprawdę trochę skromnie nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pa-a-a-a-yz Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pa-a-a-a-yz pora na start

    90. Paweł Zieliński

      White powinien wypowiedzieć się na ten ważny temat: plshows.info/from/l3HYjpeEbs-nxYk/wideo.html

    91. RyBaaa.

      baw się

    92. Hubert Zajac

      Kto po la la la oh oh ?

    93. Adamek69adam

      Tytuł boomer xd

    94. Tomek Juźwik

      Wy kurwy czemu wy kupujecie wyświetlenia kurwa ja pierdole ale dym ehehehe

    95. KUBUS__maniakcsgo__

      czemu dzieci zatruwają tą piosenke tiktokiem wciskając do swoich tiktoków tą nute

    96. Kubaitu

      Ale wkurwia mnie to że on jest taki gruby ja jebe

      1. _loosest_vibe

        Niech wroci white z 2k18

    97. Mikołajek

      Cały tekst: nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e pora na start daj to głośniej w kurwe albo ja ogłuchłem albo jest za cicho głupcze ok, ok, do setki w sekundę tam gdzie umrę, zostaw butlę by było na później będę tańczyć jak selfi będę tańczyć jak Persching z takim wąsem kurwa mać to się czuje jak Jimmy Hendrix noc jest młoda wiec chodź mi polać drinki w kolorze zorza młoda chodź mi podać jointy w kolorze yoda nie pozwól mi spać dopóki czuje trap będę tańczył cały czas nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pi-i-i-e pora na start Rockstar na łańcuszku po mieście jeżdżę m3 raper z nowego nurtu złote serce złote... chyba że jeszcze więcej sosu może trochę więcej lodu książę wakacji, chcę chłodu Jestem pod sprzętem Jak Future z Uzi Wertem Nawet Możesz strzelać we mnie I tak mi nic nie zrobisz Wszystko co robie jest nieśmiertelne Twój chłopka kaloryfer kurwa A ja se nosze bojler z toba Jem co chce A ten głupek liczy kalorie Tak jak drobne By cię wziąć na randkę i Zamówić sałatkę No naprawdę trochę skromnie nie wyjdę za mała kwotę wie dobrze mój booker że dwie butle, wiadro z lodem za 2 godziny puste tańczę z kubkiem z alkoholem i nie myślę o jutrze teraz baw się, teraz baw się nie liczy się czas my chcemy to brać American pa-a-a-a-yz Pora na start nie liczy się czas my chcemy to brać American pa-a-a-a-yz pora na start